Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ucapan Hari Raya Idul Fitri Atau Lebaran Bahasa Jawa Untuk Bermaafan

Ucapan lebaran bahasa jawa
Ucapan lebaran bahasa jawa
Puasa sudah mendekati 10 hari terakhir dan artinya Lebaran tinggal sebentar lagi. Namun lebaran kali ini adalah spesial karena kita tidak boleh mudik sehubungan dengan adanya pandemi covid19. Bagi kita masyarakat yang hidup dipulau jawa,mudik lebaran adalah momentum untuk bersilaturahmi kepada orang tua,saudara,tetangga dan teman atau sahabat di kampung untuk saling memaafkan dihari kemenangan ini.

Lebaran didalam tradisi jawa tengah tetap menggunakan bahasa daerah yaitu bahasa jawa, karena bahasa daerah pulau jawa adalah bahasa jawa. Namun seiring waktu,bahasa jawa ini mungkin hanya sebagian orang saja yang faham makna dan cara pengucapan kalimat berbahasa jawa,karena gnerasi sekarang sudah banyak yang diajarkan dengan bahasa indonesia atau bahasa asing. Akan tetapi bahasa jawa harus tetap kita lestarikan sampai kapanpun sebagai ciri khas dan warisan keanekaragaman bahasa di indonesia.

Masyarakat jawa juga dikenal sebagai masyarakat yang santun dalam bertingkah laku dan bahasa jawa merupakan bahasa yang lembut dan santun karena adanya beberapa kerajaan. Bahasa Jawa sendiri mempunyai kosakata yang sangat luas dan beragam dan jenis atau tipe bahasa . 

Tradisi yang selalu ada disaat idul fitri yaitu tradisi sungkeman kepada keluarga dan sanak saudara yang lebih tua sebagai wujud hormat kita kepada orang yang lebih tua dari kita,termasuk kepada orangtua, kakek,nenek dan saudara yang lain. 

Meskipun tahun 2020 ini kita tidak mudik,semoga di momen idul fitri tahun ini kita benar-benar menjadi jiwa yang kembali fitri dan suci dengan saling memaafkan dan mengahalalkan kesalahan sesama ibarat ketika kita terlahir dari rahim ibunda yang masih bersih suci tanpa membawa kesalahan dan dosa apapun.
Ucapan lebaran bahasa jawa
Ucapan lebaran dalam bahasa jawa
Nah berikut ini akan kami sajikan ucapan selamat hari raya idul fitri atau selamat lebaran menggunakan bahasa jawa yang kami ambil dari berbagai sumber. Semoga ucapan berikut bisa bermanfaat bagi anda.

Kawulo nyuwun agunging samudro pangapunten, sedanten kalepatan kulo lahir dumugining batin mboten langkung ngaturaken sugeng riyadi 1441H, mugi Gusti Allah ingkang moho kuoso paring ridho lan rahmatipun dumateng kito sedoyo, amin.

Dinten puniko dinten bakdo riyadi, menawi kulo gadah kalepatan ingkang disengojo lan mboten disengojo, lahir lan batin dumateng panjenengan sak keluargo, kula nyuwun agunging samudro pangaksami.Mugiyo ing dinten riyadi punika kito sedoyo diparingi kesalematan lan bagas waras kalih Gusti Ing murbeng dumadi.

Kulo sekeluargo ngaturaken sugeng riyadi 1 Syawwal 1441 H, Taqabbalallahu Minna Wa Minkum Taqobbal Ya Karim, Kullu Amin Wa Antum Bikhoir. Ing dinten riyoyo meniko mugi gusti Allah tansah paring hidayah, maghfiroh soho barokah dumateng kita sedoyo. Rahayu ingkang tinemu, sambodo ingkang sinedyo, jumbuh ingkang ginayuh.
 
Sucining ati, tumatining laku ngaturaken sugeng riyadi 1441 H, bilih wonten kalepatan kula lahir lan batin ingkang disengaja menowo mboten,kulo nyuwun agunging samudro pangaksami

Kulo sekeluargo ngaturaken wilujeng idul fitri 1441 H, nyuwun agunging pangapunten, mugi kito kanugrahan jatining fitrah saking gusti Ingkang Moho Pemurah, amin.

Mangan kupat duduhe santen, campur acar tambah kemiri,menawi lepat kulo nyuwun pangapunten,ngaturaken sugeng riyadi 1 Syawwal 1441 H.

Mangan sate sak gulene,sego megono bumbune kemiri,kapan wae lebarane,sugeng riyoyo idul fitri,tumbar merico kecap asing,nyuwun ngapuro lahir lan batin.
Ucapan lebaran bahasa jawa
Ucapan lebaran bahasa jawa
Juminten beber kloso,dodolan kopat neng ngarep gapuro,wonten ing dino riyoyo niki,menawi kulo lepat,nyuwun sedoyo pangapuro.

Mangan kopat trus mangan apem,menawi lepat kulo nyuwun pangapunten.

Aku jaluk ngapuro kabeh salahku sing tak sengojo karo sing ra disengojo,mugo-mugo salahku lan salahmu kabeh dilebur ing dino bakdo riyoyo iki.

Kepareng matur dumateng mbah/bapak/ibu/mas/mbak,ingkang sepison kulo silaturahmi ngaturaken sugeng tiyadi 1441H,lan kaping kalih kulo ngaturaken sedoyo kelepatan lahir lan batin dumateng panjenengan.Kaping tigo kulo nyuwun donga pangestunipun supados kulo saged dados putro ingkang soleh,bakti kalian tiyang sepuh,migunani dateng agami,nusa,bangsa.

Demikian artikel tentang kata atau ucapan hari raya idul fitri dalam bahasa jawa, semoga bisa menambah kosakata dan bermanfaat bagi .

Post a Comment for "Ucapan Hari Raya Idul Fitri Atau Lebaran Bahasa Jawa Untuk Bermaafan "