Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ucapan Lebaran Dalam Bahasa Jawa Sebagai Permintaan Maaf

Ucapan lebaran dalam bahasa jawa
Ucapan lebaran dalam bahasa jawa
Bulan Ramadhan sudah ada di penghujung dan diakhiri dengan datang nya hari lebaran (idul fitri).Momen lebaran biasanya saling bertukar pesan serta ucapan meminta maaf menjadi hal yang menyenangkan untuk dilakukan kepada keluarga,tetangga,teman, saudara maupun pacar. 


Seperti saat lebaran kali ini,meskipun terpisah jarak dan waktu,namun saat ini banyak media yang dapat kita dipakai untuk berkirim ucapan lebaran ini seperti sms, whatsapp, Facebook, Twitter,Instagram maupun media online lain nya.

Dengan adanya pandemik covid-19 tahun ini ,semoga ramadhan dan lebaran tahun ini menjadi momentum kita untuk lebih mendekatkan diri kepada sang pencipta,serta merubah pola hidup agar lebih baik.



Nah untuk anda yang lebaran kali ini tidak bisa mudik dan berjauhan dengan sanak saudara atau teman,berikut saya berikan beberapa kata ucapan lebaran dalam bahasa jawa untuk saling memaafkan di hari Idul fitri 1441H ini.

Berikut kumpulan ucapan selamat Lebaran dalam bahasa Jawa yang bisa anda pakai untuk berkirim online

Ngaturaken wilujeng Idul Fitri 1441H nyuwun agunging pangapunten mugi kito sedoyo kanugrahan jatining fitrah saking Gusti ingkang Maha Mirah

Taqqobalallahu minna wa minkum shiyamana wa shiyamakum ngaturaken sugeng riyadi 1441H Nyuwun ngapunten sedoyo kalepatan lahir lan batin

Ngaturaken wilujeng Ied Fitri 1441H mugi-mugi dosa kulo lan panjenengan dipun hapus kalih gusti Allah ing dinten riyoyo puniko.

Idul Fitri mangane kupat campur opor santen menawi kulo lepat nyuwun samudro pangapunten. Selamat Idul Fitri 1441 H.

Ndilat untu ngagem santen Lepat klentu kulo paringi pangapunten nggih, sugeng riyadi 1441H.

Paijem gadhah Fiat diagem touring menyang Banten bilih dalem kathah lepat kerso panjenengan paring agenge pangapunten.

Painem mbeber kloso dodol kupat ning ngarep gapuro. Wonten dinten riyoyo meniko, menawi kulo lepat nyuwun pangapuro. Mugi-mugi ing dinten riyoyo puniko Gusti Allah maringi pepadang kagem kito sedoyo.
Ucapan lebaran dalam bahasa jawa
Ucapan lebaran dalam bahasa jawa
Cangkem iki sering nggedabrus uprus, utek iki sering mikir sing olo ora cetho. Minal aidzin wal faidzin. Kulo nyuwun ngapuro lahir lan batin.

Numpak andhong menyang Kotagedhe, tuku ali-ali kagem eyang putri. Bilih aku nduwe luput gedhe, nyuwun kawelasan sampean ampuni.

Ingkang sepisan kulo ngaturaken sugeng riyadi,kaping kalih mbok menawi kulo gadhah salah,klenta klentune atur dumateng panjenengan inkang dipun sengojo lan mboten disengojo,nyuwun paringi pangapunten


Dino riyoyo iki kulo ngaturaken sugeng riyadi,sedanten lepat kulo kaleh panjenengan nyuwun paringi pangapuro.

Demikian beberapa contoh kata dan ucapan lebaran dalam bahasa jawa sebagai permintaan maaf.Baca juga ucapan lebaran dalam berbagai bahasa .Semoga bermanfaat

Post a Comment for "Ucapan Lebaran Dalam Bahasa Jawa Sebagai Permintaan Maaf"